Sunday, August 18, 2019

Tuli jutuks "saksa pank"

Täna küsiti mult, mida ma arvan Deutsche Bank'ist (DB). Ütlesin, et pole mingit aega vaadanud. Kodus vaatasin päevikust, et 10. juuli õhtul olen kirjutanud:  "minu arust on tulemas mingi 5 of W5 - vähemalt mingi aeg võiks hüpata". Loomulikult polnud ma oma lohakuses seda graafikut üle kuu aja vaadanud. Nägin hiljuti uudist, et hüppas tugevalt - se ei pruugi üldiselt olla alati sisuline ja võib olla meedia moonutus. Mis on siis seis tegelikult? Mul on juba mõnda aega graafikutel järgmine pilt. Nagu seal moondunud tekst ütleb, siis 2016 põhi oli tasemete järgi hästi näha, kuid edasi ei osanud ma siis midagi tarka öelda. Programmi versioonide muutumine (vist, mälu järgi) on muutnud teksti selliseks imelikuks.





















Siin pildil paistab languse viimane osa sobivat väga hästi fibonacci pinball'i reeglitesse.
Värskendasin natuke graafikut: tõstsin laine lõpu (ja sellest tuleneva fibi) ringi, panin peale lugemise.





















Panin siia ka mu arvatava sihtkasti. Ma ei usu, et selles väga sügavale minnakse.

Vaadates aga päevasisestesse perioodidesse on tunne, et nendel perioodidel võiks tulla veel lahknev põhi. Ülessemineku kinnituseks oleks juuli alguse tipust üleminek ja/või 5 üles, 3 alla. Panin 6h graafikule ka väiksema kasti, mis lubaks nagu viimase laine seest. Selles kastis võiks tulla MACDh positiivne lahknemine. See oleks märk võimalikust põhjast. Eeltoodu kinnitaks veel rohkem fakti, et põhi on tehtud.  6h graafik:




















Laineteooria räägib ka variandist nagu truncated bottom. See oleks siis, kui siit otse ülesse mindaks. Senise pildi pealt ma ei oska midagi seda lubavat veel näha. Ülessseminek, mille puhul ei jääda üles 1.00 on veel W4 jaoks OK.

Kui pankasid juba vaatasin, siis panen siia ka Swedbanki praeguse seisu.





















Minu arust on see DB'st "natuke vähem valmis". Siin oleks pilt ilus, kui w ja d peal tuleks MACDh lahknemine. Aga see ei ole kaugel. Lahknevuse murdmiseks peaks kukkumine tulema väga suur. Kas 0.5 jääb toetama? Samas natuke 0.382 all on kahe 2.000 kokkulangevus. Nendes numbrites on vahe väike, kuid SEK'ides 125 või 100-101. Jutu illustreerimiseks d graafik:






















Kahe Euroopa pangaga lubaks nagu peatselt pööret üles. Mis on aga pangandussektoriga üldiselt. Peab vaatama. Mis võiks olla see uudis (mõjutaja), mis neid aktsiaid ülesse viiks?


No comments:

Post a Comment