Sunday, August 25, 2019

Mingi signaalisüsteem töötab!

Üle kuu on möödas eelmisest selleteemalisest postitusest. Plaan oli hea, kuid teostus venis ikkagi. Oli vaja kokkusaamist ja arutelu neil teemadel ka sellest huvi tundva inimesega, et "ennast liikuma saada". Lõppev nädal on sellega tõsiselt tegeletud.
Nagu kirjutasin, proovisin praeguseks lahendust TradingView peal. Ise ma mingit koodi ei kirjutanud. Päris suure otsimise peale leidsin olemasoleva lahenduse, mis 90% mulle vajalikku signaali annab. See polegi lihtne: seal on mingitel scriptidel piiratud kasutamine, mis tähendab, et autor annab vist loa igale konkreetsele kasutajale seda kasutada. Ühel autoril oli kaks skripti, millest üks oli avalik ja teisel oli ta veel eelmisel sügisel palve peale kasutamiseid lubanud. Peale seda pole mingeid uuendusi. Mulle tundus algul, et avalik näitas signaale graafikul, kuid ei saatnud neid edasi (meilid, SMS-id). Võõra koodiga ilma dokumentatsioonita on raske aru saada. Aga sel nädalal sain signaalid ka meili ja telefonile (see küll Telia meil-to-SMS lahendusega, mis vahest väga suure viivituse teeb).
Nädala algul proovides oli minu arust vähemalt üks juhus, kus graafikul ees olevast ajaperioodist erineval perioodil olevat signaali ei tulnud. Hiljem sain nagu ühe browseri tabi sees mitme perioodi signaalid liikuma. Peab veel katsetama. Huvi pakuks just see variant, et signaalid tuleks ka siis, kui ma ei ole kusagil arvutis Tradingview's "sees". Idee järgi peaks alerdid jooksma ju pilves. Tegelikult peaks olema võimalik ühte arvutit ka pidevalt sel lehel hoida, sest paketis, milles on piiramatu arv graafikuid, peaks olema lubatud 5 device'i. Vaja veel testida.
Proovisin praegu vaid ühel varal. Idee oleks 4-5 vara peal päevasiseseid setup'e nii indikaatorite järgi jälgida. Tegelikult on ka selline arvuti abil jälgimine mul hetkel liiga suur koormus. On ju vaja üldist pilti "peas hoida" ja analüüse pidevalt jälgida. Hetkel ei ole selles osas ka abiks, et võõral signaalil on minu arust algoritmis viga, mis annab lisaks valesid signaale. Ma arvan, et saan aru, millest see tuleb ja olen oma tekstilisse algoritmi kirjeldusse selles osas ka lahenduse kirja pannud.
Tee tundub olevat õige - edasi!!!

No comments:

Post a Comment