Friday, April 22, 2022

Miks Lucid pole seni "vedu võtnud"?

 Täpselt öeldes - ma ei tea! Neil on olemas väga huvitav auto juba mõnda aega. Ma ei ole küll nende ettevõtte toimimise osas väga informeeritud, kuid Teslast tulnud seltskond võib asju teha paremini, kui vanad suured autofirmad.

Siin blogis olen viimasel ajal olnud põhiliselt tehnilise analüüsi lainel. Räägime sellest ka nüüd. Rõhutan veelkord, kuigi blogi päises juba on, et minu lühikesi postitusi ei tohiks võtta kui investeerimissoovitusi. Eriti nii spekulatiivseid, nagu käesolev. Kui midagi teha turul, siis peab olema omal meetod (võib küll olla ka minu oma) ja selle järgi tuleb pidevalt kontrollida, kas minna posisiooni või kas on vaja väljuda. Mingi postitus stiilis, et "nii võib minna" ei tohiks olla alus rahaga riskimiseks.
Aga see ei ütle, et siin ei või tulla võimalust neile, kes teavad täpselt mida teevad.

3-päevade graafik:











2021 alguses "lennati" üles. Ma praegu tõusu struktuuri ei analüüsikski. Seda saab lugeda tahtmise korral 5-seks. Kui see on aga ka 3-ne, siis see võiks olla suurem A-laine, mis lubaks ikkagi ülesse veel suuremat C-lainet.

Graafikul on (A)-(B)-(C). Aprillis oleks alla selle (C) viies osalaine. Hetkel tundub, et see võib päris ilusti välja joonistuda. Langevad mustad fibid võivad olla natuke teise algusega (esimese laine lõpp siis veel suts allpool). Ühte või teist moodi viitavad need kokkulangevusele (confluence) lilla (paksu) 100% ja paremal oleva tagasilangemise punase 76.4% kanti. 

Kui siis  sinna nende fibide järgi tuleb lõpp, mida hoog kinnitab, siis teades oma sisenemise ja väljumise reegleid, võib täitsa proovida.

No comments:

Post a Comment