Friday, December 18, 2020

Kirjutasin augusti keskel tõusu lõpu ootusest

 Pea neli kuud on möödas. Kirjutasin, kuidas volatiilsuse positiivne lahknemine võib näidata (pigem näitab) tõusmise lõppu. Nüüd on tõusu osas teised ootused, kuid vähemalt mingi korrektsiooni lubamine on õhus. 

VXX päevade graafik:


Rohelised ringid minu graafikutel on pandud kohtadesse, kus ma ootan lahknevuse tekkimist. Uus põhi tähendabki lahknevuse valmisolekut ja kui pööratakse üles enne MACD novembri tasemest allapoole jõudmist, ongi lahknev põhi.

Kuhu siin graafikul tõustaks?

Ma arvan, et küllaltki tõenäoline on, et oktoobris tehtud (iv) sisse. Tõsisema turu korrektsiooni jaoks peaks turg juba rohkem toetusi murdma.


HOIATUS!

Volatiilsuse instrumentidega kauplemine on väga edasijõudnute teema. Sellistesse instrumentidesse on matemaatiliselt sisse kirjutatud pikaajaline pidev langus. Selles toimuvad järsud tõusud. Tuleb täpselt teada mida teha ja seda distsiplineeritult teha. Ebaõnnestuda võib kergelt. Näiteks on meie kõmuline fond, mis avaldas algselt andmeid, ootas kogu aeg suurt volatiilsuse tõusu ja kaotas raha. Edasi ma ei tea.

Seega: mina kirjutan siin volatiilsusest vaid seetõttu, et see on vahend turu suuna muutuse tajumiseks.


No comments:

Post a Comment