Tuesday, October 30, 2018

Mõned graafikud

Amazon tuli väga suure hooga alla. Teoreetiliselt tasemete järgi võiks see langus olla veel 2016 alanud tõusu 4. laine, aga hoog on piisavalt suur, et selles kahelda. Ilmselt lähipäevil tuleb kinnitus, et nii see pole. Vedasin graafikul ringi (3) tipu augusti. Lisan kuude graafiku. (4) võib tulla küllaltki külgsuunaline. Samas ajas võiks see olla vabalt ka suurusjärk 10 aastat. Eelnev sama suurusjärgu korrektsioon (2) oli 2008. aasta kriisi ajal. Paistab. Kõigepealt püüame näha, mida lähipäevad näitavad - kas (3) on ikka kindlasti tehtud.




















Bezose varandus kipub ka jälle alla 100 miljardi vajuma. Aga pole häda, küll ta välja veab - näete, kus on (5)?


Venemaa liigub väga hästi seda stsenaariumi pidi, mida siin pea aasta tagasi jagasin. Räägitakse, et Venemaa on riskine. Aga indeks liigub nagu rööpaid mööda. Seal all sinises kastis tuleb ilmselt mingi kokkulepe USA-ga. Häda Ukrainale. Ma olen kogu aeg rääkinud, et on vaja vähem Trumpi sõimata.




















See laine C võib tulla kasti ülemisse otsa või tuleb see keerulisem - näiteks 5-3-5.


Ma kippusin juba aasta tagasi vanameistreid maha kandma, kuid oktoobris tehti uus tipp. Küll vaid natuke üle aasta alguse tipu. See sobib väga ring-5'ks, kuid nagu mul ka graafikul kirjas on, võib lugemine olla tegelikult nihkes tulevikku. Praegu on küll 5-sed ilusti, kuid ring-3 on liiga vara ja hoog on liiga tugev. Näeme. Viimase 2-aastase tõusu tipp on küll ilmselt tehtud - nii tugev on selle kuu langus.




















Euroopa finantssektor on langenud normaalse korrektsiooni lõppu. Aga ma ei usu, et põhi on paigas - oleks vaja veel enne tõusu languse hoogu maha võtta. Kuni 76.4% on veel ka küllalt OK langus, sealt edasi hakkab asi kahtlaseks minema.




















Mulle tundub, et koos selle graafiku ülespööramisega läheb ülesse ka meie LHV.

Rohkem ei viitsi enam täna vaadata.

No comments:

Post a Comment