Saturday, August 25, 2018

Peagi võiks alata Euroopa finantssektori nähtava tuleviku viimase tõusu kolmas osalaine

Vaatasin ja kohendasin natuke graafikuid Euroopa finantssektori kohta.
Indeksi kuude graafik oleks järgmine:





















Siia graafikule olen tasemeid juurde pannud ja teinud seda selgemaks. Algul, kui ma leidsin võimaluse üldse seda graafikut joonistada, tegin seda kiirelt - nüüd olen siia peale ka olulised fibonacci seosed pannud.
Visuaalselt on logaritmiline graafik raskelt haaratav, seepärast aitavad konkreetsed tasemed anda objektiivsemat hinnangut. Eelmisel mu graafikul oli (B) oodatav koht pandud tulevikku, kuna 2016. aasta langus tundus silma järgi liiga väike. Nüüd on siin ka tasemed - korrektsioon suts üle 61.8% on väga õige suurusega (kuigi see paistab siin silmale väike). Umbes sama on olukord ka praegu - kuigi selle aasta langus tundub veel väike, hakkab see lähenema 50%-le - see on aga sobiv koht lainele 2. Olen pannud sellelt tasemelt ka projektsiooni ülesse: tüüpiline 2.000 on kohal, mis on 0.764 eelmise kriisi langusest ja ka (C)=1.382*(A). See on päris tugev kokkulangevus, mis muudab selle hetkel kõige tõenäolisemaks tipu prognoositavaks kõrguseks. Kui kõik läheb selle pildi järgi kuni siin toodud (C)-ni, siis see tähendab, et sealt algab tõsine langus.

Et vaadata täpsemalt praegu käiva languse kulgu, panen siia EUFN'i nädalate graafiku. Siin on ka veel suts vaja, et umbes 50% kandis langus lõpetada. Potentsiaalselt on seal tulemas ka sobiv MACD positiivne lahknevus. Seda nii pikematel perioodidel, kui ka lühematel perioodidel ring-v sees.












No comments:

Post a Comment