Saturday, March 17, 2018

Euroopa finantssektor

Ma ei jälgi eriti Euroopa turul toimuvat. Finantsturu üldiseks iseloomustamiseks on mul juba pea paar aastat EUFN graafik. See on ülesse teinud või tegemas kolmandat lainet. Oluline oleks peale korrektsiooni 4 teha ära veel uus tipp - see kinnitaks, et toimunud tõus ei olnud korrektsioon 2014. aastal alanud langusele (5-ne võib olla ülesse toimunud pikema korrektsiooni lõpp). Vara on küllalt uus, kuid allolev indeks näitab, et reaalne on ka variant, et oleme alles lõpetamas (lõpetati 2014?) lainet B 2007. aasta tipust alla. Euroopa on enesehävituslikul kursil - millegi üle ei saa imestada.






















See indeks hakkas huvi pakkuma. Tegin eelviidatul lehel pika graafiku. Selle järgi võime (C) kanti jõuda veel 10-15 aastaga ja siis on 2007-2009 aasta langusele vastav suurem lane: ring-C. Selle lõpp jälle sajandi keskele. Nagu ma olen juba ka kirjutanud: laineteooria järgi on suured langused lõppemas suurte katastroofide ajal. Sinna aega on viidanud graafikuid juba ennegi. Vähemalt Facebookis olen sellest kirjutanud.





















Need on sellised "mustad" prognoosid. Üks paljukirutud Euroopa pangaaktsia lubab varianti, et on algamas laine 3 ülesse. Loomulikult peab olema ettevaatlik, arvestades neid eeltoodud sektori graafikuid.
DB ehk maakeeli päris Saksa Pank. Alles oli uudis, et nad peavad suuri palgakulusid tegema, et töötajad laiali ei jookseks. Igal juhul on graafikute järgi võimalik varsti mõneks ajaks algav positiivne liikumine. Pikem graafik konteksti mõistmiseks ja lühem, millelt on näha, kust ma need tasemed võtan.















No comments:

Post a Comment