Tuesday, January 26, 2021

Fundamentaali mehed tambiks mu nende graafikute eest "maa põhja".

 Mitte midagi uut. Mul on see lugemine graafikul juba mõnda aega. Kui enne sai püütud jälgida vaid lühemaid perioode, et prognoosida muutusi, siis peale eelnevat postitust vedasin kogu liikumise kuni 2018. aasta keskpaigani laineks 1. Tõmmates graafikule fibonacci tasemed lainetelt (1) ja (2) tulevad hullud numbrid. Nende kõrval on praegused hulluks peetavad "poisikesed". Olen ka mujal kirjutanud, mis saab selle aluseks olev fundamentaal olla. Aga praegu tundub see graafik sobivalt liikuma ja seni, kuni ei teki midagi vasturääkivat, ei plaani ma seda vahetada. 
Siis kuude graafik:


Hoiatus! Olen seda ka enne öelnud, et Tesla aktsia ei ole lihtne analüüsida ja selle omamine hakkab psüühikale. Siit pildilt on ahvatlevad numbrid (ahnus - esimene segav emotsioon raha teenimiseks turgudel). Isegi, kui lõpuks tuleb see (5) tase, tuleb sinna vahele ka hirmsaid kukkumisi. Ja selles olukorras ei jääda sageli rahulikuks. Teiseks teame me seda, kuhu liigutakse, kindlalt alles tagantjärele.

Mis toimub graafikul aga viimase poole aasta jooksul. Tundub nagu segane ja mitteotsustav.
Seda näitab päevade graafik:


Mul on loetud see kaks ja pool kuud kolmurgaks. Kolmnurk on laineteoorias üldjuhul eelviimane (4.) laine. Temale peaks järgnema 5-ne, mis lõpetab 3-e. Minu hetke nägemus on, et lõpetame (iii), siis tuleb (iv) sinise 200 (ca praeguse hinna) kanti ja alles siis tõus 3 juurde. 3-e jaoks oleks tüüpiline sihtmärk 915-1972. Selle alumises otsas me juba pea olema, seega ülesse poole. 3170 oleks aga tüüpilise liikumise jaoks liiga palju.

Kui karta ebatavalist (äkki mitte nii väga Tesla ajaloos) pöördumist kiirenevalt hoolt, siis võib olla, et need ()'ga märgitud lained on laine allpool ja oleme juba lõpetamas (v)-t. 

Turu meelsusest lähtudes tuleb suurem korrektsioon siis, kui suur lühikeseks müügi hoog on raugenud. Hetkel on kõik prominendid deklareerinud, kuidas nad lühikeseks müüsid. See on energia tõusuks. Laine tippu sobiks meedias eufooria, mil väga lühikeseks müügist ei räägita. Näeme!

P.S.

Kuna 2 oli küllaltki vertikaalne, siis 4 võiks tulla rohkem külgsuunaline.








No comments:

Post a Comment