Thursday, August 20, 2020

S&P 500 võiks veel nii enne tippu liikuda

 Olen juba pikalt jutustanud, et nüüd kohe on tõus läbi. Iseenesest oleme juba pool kuud ka oodatud vastupanutasemele lähenenud.

Kuigi on võimalik, et me hakkame nüüd ja kohe sügavamat langust tegema, siis S&P futuuri graafikul tunduks mulle üks muster sobiv. 8 tunni graafik.













Siin sobiks minek veel natuke üle juba tehtud tasemete, siis laine iv ja alles siis v. Sinine ring-v oleks siis märtsi põhjast 5 üles. Selle tõusu fibid on paremal sinised. Mustad on ring-v sisemise jaotuse omad. Kui tipp tuleks 1.764, siis sealt oleks sobilik langus 1.236 ja edasi tipp 2.382, mis langeb pea kokku ka sinise 2.000-ga. 

Kui panna mu praegu kirjutatu kõrvale eelmised postitused, siis on näha, miks öeldakse, et aega ei maksa prognoosida. Tasemed ja muster iseenesest pole seni veel midagi iseäralikku teinud.

On analüütikuid, kes arvavad, et 5 lainet võis (algusdiagonaalina) saada läbi juba juunis. Siis tuli A alla ja praegu B üles. See on väga omapärane ja harvaesinev muster. Ka käesoleva aasta algust loetakse kõrgemaks B-ks. Äkki rahatrüki maailmas ongi normaalne, et korrigeeruvad lained ei taha allapoole liikuda?
Natuke samasse kanti on variant, et 5 päeva juunis oligi kogu korrektsioon selle aasta tõusule. See korrektsioon ei saavutanud isegi 0.236-t (tüüpiline 0.382-0.618).

Mulle tundub hetkel kõige tõenäolisem (laineid pole minu teada arvutissse nii pandud, et seda tõenäosust mineviku kohta ka täpselt teaks - seepärast "tundub"), et me teeme ikka ülevalpool graafikul näidatud alla-üles liikumise veel enne tippu ära.

Väga tõenäoline on ka nende liikumiste paiknemine ajas. Tegelikult võivad neljandad lained olla küllalt venivad. Mul on pandud nad siin pildile kanali järgi.

Aeg tähendab aga seda, et väga suure tõenäosusega ei saa me korrektsiooni tehtud enne presidendivalimisi. On välja käidud, et äkki tehakse enne valimis ära A-B. Esimene siis alla ja teine uuesti üles. Lootuses, et nüüd on kõik hästi. Siis tuleb valimistel šokk. Loomulikult sobib C-d käivitama ka mingi negatiivne koroonafakt.

Igatahes vaatame. Algul tasub jälgida kanalit. Nii kaua, kui sellest alla läbi ei vajuta. Lähipäevil näeks ma veel pigem väikest uue tipu (mis on ka ajaloo kõrgeim tase) tegemist. Vaatame.



No comments:

Post a Comment