Thursday, August 13, 2020

Oleme praktiliselt talvise tipu kohal

 S&P 500'l jäi täna väga vähe puudu talvisest tipust. Kas keerame alla?

Russselli puhul sobiks veel kerge nõrgenemine ja siis lahknev tipp. Selle indeksi puhul on paljud arvanud, et esimene laine lõppes juuni lõpus. See oleks siis olnud diagonaal. Diagonaali puhul on tavaline, et see korrigeerub palju ja kiiresti. Hetkel ollakse üle juuni alguse taseme. See võiks olla b-laine (laienev, jooksev), kuid a algusest üle olev b pole mitte kõige sobivam diagonaali järgi. Aga rahatrükk ... Ei maksa midagi välistada. Muidu sobiks minu arust Russellile veel kõrgem ja nõrgem tipp.

S&P??? Tegelikult sobib tipp 1.764 ka kolmanada osalaine tipuks, millele järgneks korrektsioon ja siis uued ajaloolised tipud. Minu arust sobiks see enne allavajumist rohkem.

Mul on arvuti töölaual enda mõeldud mõte (mis vajab äkki veel kontrolli ja kindlust):

 Kui mingi oluline tase või joon tõrjub juba peale läbiminekut, siis pöördub. Enne läbiminekut on väike tagasipõrkumine normaalne.

Selle loogika järgi sobiks talvise tipu ületamine ja siis allatulek. 

Tasemetest:

Märtsist alanud tõus on olnud pea 1.764. See on veel küllalt sobiv tase ka W3 jaoks. 
Ei tohi ära unustada ka neid alternatiivseid kolmeste tasemeid (roheline ja lilla) mu eelmisest postitusest. Kui USA-s koroona veel hoogu saab ja valimistel sotsid veel edukamaks kipuvad saama, siis ei saa välistada ka seda, et langus tuleb suurem, kui mu eelmises postituses näidatud punane kast. Kuigi ka see kast on juba -15-25% praegusest S&P tasemest. Ka see oleks paras šokk ja viiks sentimendi paanikasse. 


No comments:

Post a Comment