Thursday, June 27, 2013

Kas pöörame seekord veel alla?

EURUSD on kõikunud veebruari alguse ja aprilli alguse ning aprilli alguse ja aprilli keskpaiga vahel oleva fib'i jaotuse tasemete vahel. Võiks äkki tulla veel mingi allapoole liikumine, kuigi vähemalt varsti peaks tulema korrektsioon 19. juunil alanud langusele.
Indeksitega on asi samuti "piiri peal": minu arvamus on, et korrektsiooni C on 5-lainelisena peaaegu läbi, samas laineanalüütikute jutus on tähelepanu all S&P ülevalpool olev täitmata gap. Ma ei oma nii palju kogemust, et öelda midagi kindlat selle gap'i täitmise möödapääsmatuse kohta, kuid mulle tundub, et see täitmine võiks tulla peale seda, kui 5-laineline alla läbi saab. Olen jah veel selles arvamuses, et tõenäoline on, et tuleb veel üks suur laine üles. Laineanalüütikud, keda loen on sageli analüüsis liiga "eelduste" küüsis - ja seekord oli selleks see, et 22. mai oli major top. Ma arvan, et vähemalt sama tõenäoline on, et see oli eelviimane suur tipp.

No comments:

Post a Comment