Saturday, February 11, 2012

ECRI WLI võib viidata langusele 2 kvartalis

ECRI WLI on üks paljuräägitud indikaatoreid, millest püütakse leida abi aktsiaturgude tuleviku liikumiste prognoosimisel. Mina isiklikult pole tasulist informatsiooni selle indikaatori kohta tellinud, kuid igasuguseid kirjutisi ja analüüse teema kohta on veebis palju. Pean tunnistama, et lõpuni ma asjast aru saanud ei ole ja ei oska öelda, kui palju ennustustes sisu näha. Pidevalt on jutt WRI languse lubamisest, kui samas aktsiaturg tõuseb. Üks kirjutis räägib, et WRI ja S&P500 liikumise vahel oleks nagu pooleaastane viiteaeg. Sellest tulenevalt võiks oodata turgude langust selle aasta II kvartalis.
Igal juhul huvitav lugemine. Ise ma kahtlustan küll juba ennast, et näen pidevalt igasuguseid signaale turu korrektsiooniks või tagasitõmbumiseks. Samas, paljud jutud, millest mõnele olen ma ka siin viidanud, ei ole ju minu kirjutatud ja välja mõeldud.

No comments:

Post a Comment