Wednesday, February 10, 2016

Kreeka seis

Eelmise suve algul, kui meie staarinvesteerimisfirma müüs katteta put'e Kreeka ETF'le, kirjutasin ma, et jutt, nagu oleks asi väga odav ja nüüd saab ainult tõusta (ETF ei saa erinevalt aktsiast majanduslikult pankrotti minna) on ikka täiesti bet. Investorite mõte oli siis, et optsioonide müügilt teenitakse, kui ka tuleb need varad osta, siis see on hea investeering.
Mulle vastati avalikus meedias suvalise kommenteerija poolt, et võiksin suu kinni hoida, kuna nemad on pika aja jooksul 70% aastas teeninud ja teavad, mida teevad.
Küll tunnustasin ma neid, kui nad leidsid trade'i müüa put'e nädala lõpus, nii et need oli võimalik teisipäev-kolmapäev väga hea kasuga (kümneid %-e odavamalt) tagasi osta (selle nädala lõpuks oli kokku lepitud EL-i ja Kreeka kohtumised ning mingigi arvestatava tõenäosusega polnud kellelegi kasulik enne kokkusaamist "asja lõhki lasta". Kiire ja küllaltki kindel trade. Küsimus vaid, et kui suure osaga portfellist.
Tol ajal kirjutasin ma ka (avalikult, kuid mitte enam nii kergelt leitavalt), et võimalik põhi GREK'ile on 7.5-9.5. Olen seda põhja kasti korrigeerinud sellest ajast. Nüüd oleme ka sellest korrigeeritud kastist (lillakas) läbi kukkunud. Panin järgmise (roosaka), mille puhul on ilus confluence.






















P.S. bet - näiteks:  tegevus, kui lähete kasiinosse ja panete mingi summa näiteks punase peale.

No comments:

Post a Comment