Thursday, April 9, 2020

Midagi positiivset lubavat ka Rootsimaalt.

Rootsist tuleb küll uudiseid kontrollimatult möllavast koroonast ja tarbimislaenude mullist (vt. Äripäev).

Aga siis vaatan aktsiate graafikul Swedbanki. Ma olen üksikaktsiate jälgimist viimasel ajal vähendanud. Vaatan enamasti vaid indeksite olulisi koostisaktsiaid, et aimata paremini nende sisemist trendi.

Tegelikult on järgneval graafikul üldine siht sama, mis mul oli üle poole aasta tagasi siin kirjutades. Nüüd oleme kasti jõudnud ja 5-ne laine hakkab lahknevustega lõppema.





















Alla kipub tulema päris selge a-b-c, mille c on normaalne 5-ne. Graafikul näidatud a-d oleks küllaltki raske 5-seks lugeda. Kui on 3-ne, siis alla peaks kokku olema korrektsioon. Igal juhul tundub mulle, et kui viimased lõpu pisemad lained tehtud saavad ja pruunil 0.618 kandist hooga ülesse pannakse, siis on suure tõenäosusega uusi ajaloolisi tippe oodata. Äkki keskpank trükib ka kroone nii hoolega juurde, et toetab seda? Kui midagi teistmoodi läheb, siis liikudes vastu 3-aastast langust, on päris pikalt nähe, et "midagi pole päris korras".

Mida ma ise mõtlen? Mul on meeles, et kui mõned aastad tagasi Swedbanki kliendihalduriga kokku sain, siis ütles ta alati, et osta Swedbanka. Ma ikka, et kallis on. Nüüd on kaks ja pool korda odavam.
Tegelikult olen ma viimastel kuudel jätnud väikese portfelli ka samasse panka. Aga vähemalt minu arusaamise järgi on siin erinevates valuutades ostmine väga kallis lõbu. Kui osta ja välja stoppida, siis see on juba kallis. Kui lisandub otsa veel valuuta teise konverteerimine, siis on eriti hull. Ma saan aru, et Interactivebrokers on ära hellitanud, kuid nii on. Ootame päris põhja ära ja vaatame.

No comments:

Post a Comment